HVA ER DIGITAL MARKEDSFØRING?

Vi hjelper deg med å nå dine mål gjennom innsikt, analyse, strategi og konsepter som virker. 

DM = Digital Markedsføring

Digital Markedsføring handler om markedsføring via digitale kanaler. Disse åpner opp for nye muligheter til både målretting, budskap og ikke minst analyser. Hva du bør gjøre av digital markedsføring er helt avhengig av hvilke mål du har og hva du ønsker å tilby. Vi skreddersyr og anbefaler det som passer til din bedrift.

Den eksplosive veksten av smarttelefoner og nettbrett har gjort at mobilen har dukket opp som en allment akseptert digital markedsføringskanal i nyere tid. Og sist men ikke minst, sosiale medier har vært en god ambassadør for digital markedsføring. Mens hovedmotivasjonen for sosiale nettverk var å skape interaksjon mellom mennesker, har ledende sosiale nettverk som Facebook, Instagram og Snapchat blitt forvandlet til verdifulle digitale markedsføringsverktøy.

Facebook

Nå ut til fremtidige kunder og tilhengere

Facebook er en av de mest effektive plattformene for annonsering på nettet. Over to milliarder mennesker bruker Facebook hver måned – så uansett hva slags publikum du vil nå, finner du dem her.

Instagram

Annonsering på Instagram

Instagram er laget for at du enkelt skal kunne dele bilder og videoer med verden. Bildedelingen passer for både privatpersoner og bedrifter. Nå har du mulighet til å annonsere i Instagram mot relevante målgrupper.

Vi tror på de gode idéene!

Alt annet er bare teknikk og trender som forandrer seg over tid. Etter vårt skjønn er det eneste som er konstant – den gode idéen.

Google AdWords

Kjøperne som besøker dine digitale kanaler ved å klikke på en av dine AdWords-annonser har allerede gitt en klar indikasjon på hva de er ute etter. Dersom du kan tilby noe som utfyller behovet har vi en trippel-win-situasjon mellom deg som annonsør, kunden og Google.

Snapchat

Snapchat er det nest største sosiale mediet i Norge, og har vært det i flere år nå. Ifølge Ipsos hadde nesten 2,7 millioner nordmenn profil på Snapchat i 4. kvartal 2018, og hele 73 % av disse er på Snapchat hver eneste dag. 

E-post

E-postmarkedsføring er direktemarkedsføring som sender ut et kommersielt budskap til en gruppe mennesker via e-post. En fordel ved denne typen reklame er den svært lave kostnaden ved distribusjon, samt at man ikke betaler for trykksaker. Metoden er også miljøvennlig

SEO

Søkemotoroptimalisering er det norske ordet for Search Engine Optimisation (SEO). Mange webløsninger i dagens Norge er ikke optimalt sammensatt når det kommer til synlighet i søkemotorer. Fortvil ikke – vi hjelper deg!

ØNSKER DU MERE INFORMASJON OM NOEN AV DISSE PRODUKTEN SÅ...​